胡椒餅 (無油酥版)

 

其實好耐之前我已經做過胡椒餅, 

但果次加左油酥,出黎的餅皮似酥皮 

唔係好似係台灣食既胡椒餅,

唔係唔好食,但我唔係好鍾意食酥皮  

感覺硬係怪怪地..

之後就一直無再整…

上個post有巴打提議我整胡椒餅,又挑起左我條癮…  

呢個weekend就整黎試試,唔加油酥,就真係似台灣果隻了  

 

配埋酸辣湯又可以重溫下台灣美好既時光….  

 

 

材料: (份量約為8個)

- 麵粉: 240g

 *我無中筋麵粉,所以用左一半低筋+一半高筋mix埋*

- 速發酵母: 1.5小匙

- 水: 145g

- 白砂糖: 1大匙

- 幼鹽: 1/4小匙

- 半肥瘦枚頭豬肉: 350g

 **家中無碎肉機就直接買豬絞肉吧!**

- 青蔥: 4-5棵

- 芝麻: 適量

 

豬肉醃料:

- 鹽粷: 2大匙

 ***家中無鹽粷就改為鹽2小匙***

- 黑胡椒粉: 1大匙

- 白胡椒粉: 1大匙

- 糖: 1大匙

- 醬油(豉油): 1大匙

- 料油: 1大匙

- 麻油: 1小匙

 

做法:

 

- 枚頭豬肉先洗淨去皮,切小塊加入碎肉機絞碎

 ****直接買絞肉可省略此步驟****

 

- 把絞好的豬肉加入醃肉袋,加入豬肉醃料搓勻,打結入雪櫃,最少半小時

 *****雪過既豬肉會好包好多的*****

   

- 麵粉+酵母+水+白砂糖+幼鹽加入大碗,用手搓成糰,

放在案檯搓成光滑有彈性,蓋上大碗發酵1小時

- 青蔥洗淨切粒備用

 

- 發酵好的麵糰平均分為8份,滾圓

- 每一小份捍成平面,內厚外薄,放在手心

  

- 先下一匙蔥,再下一匙肉

 ******先下蔥後下肉會比較好包,因為蔥無黏稠,在上面會好易走出來******

  

- 之後把上下兩邊的麵皮沾合

 *******這個是跟周老師的包法,比平常的包點包法易好多,

亦沒有那麼容易穿,沾合位在上面,烤時漏汁的情況也有改善*******

  

- 沾合位先沾上芝麻,之後輕輕壓平,放在烘焙紙上

********因為我用pizza stone烤餅,

所以把烘焙紙剪裁成小塊逐個餅墊一張********

- 預熱焗爐200度

- 把胡椒餅放入焗爐焗25分鐘至表面金黃硬身即成。

arrow
arrow
    全站熱搜

    老娘(_oldlady_) 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()